کاغذ a4

قیمت کاغذ a4

کاغذ a4

قیمت کاغذ a4

پخش و فروش عمده کاغذ a4 به بهترین قیمت ارسال برای شهرستان ها

کاغذ-paper

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۷ ب.ظ

کاغذ از زمان های دور تا کنون نقش مهمی را در انتقال , ثبت و ذخیره اطلاعات داشته است و با پیدایش جوهر و مرکبات رنگی  , این نقش به مرور زمان پر رنگ تر شده است . کاغذ از فشرده شدن و متراکم شدن الیاف سلولزی به وجود می آید و بسته به کاربرد کاغذ در وزن ها وسایز ها و حتی رنگ های مختلفی تولید و روانه بازار مصرف کننده میشود . برش کاغذ طبق استاندارد بین المللی انجام میگیرد و نمونه ای از آن برش کاغذ بر اساس استاندارد A است که در این برش اندازه کاغذ از A0 که بزرگترین سایز است شروع شده و تا A10 ادامه دارد , با بزرگتر شدن اندازه عدد سایز کاغذ نیز نصف میشود .

PAPER SIZE

انواع کاغذ

کاغذها را از نظر مصرف و کاربردی که میتوانند داشته باشند به انواع مختلفی دسته بندی و نام گذاری میشوند مانند , کاغذ تحریر , کاغذ گلاسه , کاغذ الوان و ... . کاغذ تحریر همان طور که از نامش پیداست معمولا در صنعت چاپ مورد استفاده قرار میگیرند . ادارات , سازمان ها و مراکز آموزشی و هم چنین مکان های تجاری که از ماشین های اداری استفاده میکنند , نیاز به کاغذ تحریر پیدا میکنند .

مشخصات کاغذ

گراماژ کاغذ , که  به وزن هر متر مربع از کاغذ گفته میشود که این مقدار معمولا برای کاغذ A4 , کاغذ A3 و کاغذ A5 به میزان 80 گرم میباشد . بسته بندی کاغذ , که معمولا در بسته های 500 عددی بسته بندی میشوند و هر 5 بسته را در یک کارتن قرار میدهند . نمونه ایی از این کاغذ های تحریر که در سایزهای A5 , A4 و A3 تولید میشود و دارای گراماژ 80 گرم است کاغذ کپی مکس میباشد که کیفیت مرغوبی دارد و میتوانید با مراجعه با سایت خانه پرینتر به صورت اینترنتی اقدام به خرید کاغذ A4 کپی مکس نمایید . کاغذ A5 در سایز کوچتر تولید میشود و بیشتر مناسب برای متن های کوتاه و نوشتن مکاتبات و نامه های اداری میباشد .

قیمت کاغذ A4 کپی مکس

شاید بتوان گفت که یکی از پرمصرف ترین کاغذ های تحریر موجود در بازار کاغذ , کاغذ A4 میباشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند . هر چه جنس کاغذ A4 مرغوبتر باشد در هنگام استفاده آسیب کمتری به ماشین های اداری نظیر پرینتر , دستگاه کپی و دستگاه های فکس وارد میکند . نمونه ایی از کاغذ های A4 مرغوب و موجود در بازار کاغذ A4 دبل آ میباشد که گزینه بسیار مناسبی برای پرینترهای لیزری و جوهرافشان میباشد .

قیمت کاغذ A4 دبل آ

انواع برش کاغذ

در سیستم قدیم برای برش کاغذ از گیوتین استفاده میشد و کاغذ هایی که با این روش برش داده میشدند لبه دار بودند و خاک کاغذ به خوبی جذب نمیشد و از بین نمیرفت که این امر سبب آسیب رساندن به دستگاه مورد استفاده میشد . اما امروزه ظهور تکنولوژیهای جدید , برش کاغذ ها به صورت لیزری انجام میگیرد که هم برش دقیق تر است و هم خاک کاغذ تا حدود زیادی گرفته میشود و هم اینکه بسته بندی کاغذ بسیار راحت تر است و آسیب کمتری را به ماشین های اداری وارد میکنند . نمونه ایی از این کاغذ های برش لیزری که کیفیت بسیار مرغوبی را دارند کاغذ a4 جی کی میباشد که تصویر کاغذ را در زیر مشاهده میکنید .

قیمت کاغذ A4 جی کی

جنس کاغذ

اگر به رنگ کاغذ کتاب های قدیمی خود و یا به رنگ کاغذ روزنامه ای که چند روز پیش خریده اید نگاهی بیاندازید متوجه تغییر رنگ کاغذ آن نسبت به روز اولش خواهید شد , این تغییر رنگ در کاغذها مربوط به جنس و کیفیت کاغذ میباشد . ماده اصلی در ساخت کاغذ , چوب است و در واقع کاغذ از خمیر چوب تهیه میشود که حاوی ماده ای شیمیایی به نام لینگین است ( lingin ) است که این ماده در مجاورت هوا تغییر رنگ میدهد و هر چه میزان این ماده شیمیایی در ساخت کاغذ کمتر به کار گرفته شود , ماندگاری رنگ کاغذ و شفافیت و سفیدی کاغذ بیشتر خواهد شد .

کاغذ a4 سل پرینت و کاغذ a4 پیپروان از کاغذهای با کیفیت وارداتی به کشور هستند که میزان سفیدی و شفافیت رنگ آن ها بسیار مرغوب میباشد و جزء کاغذهای با کیفیت محسوب میشوند , که دیرتر از سایر کاغذهای a4 موجود در بازار تغییر رنگ میدهند .

قیمت کاغذ a4 پیپروان

برای خرید کاغذ a4 مرغوب و با کیفیت میتوانید به سایت خانه پرینتر مراجعه کرده و کاغذهای a4 وارداتی را با تضمین بهترین قیمت و کیفیت , تهیه کنید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی