کاغذ a4

قیمت کاغذ a4

کاغذ a4

قیمت کاغذ a4

پخش و فروش عمده کاغذ a4 به بهترین قیمت ارسال برای شهرستان ها

کاغذ-paper type

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۰۹ ب.ظ

کاغذ

کاغذ a4 , کاغذ a5 , کاغذ a3 , کاغذ تحریر و ... از انواع مختلف کاغذ هستند که همه ی ما کم و بیش در طی دوران تحصیل و یا در محل کار از آن ها استفاده کرده ایم . پیشینه تولید و ساخت کاغذ به زمان های بسیار دور بر میگردد . بشر در قدیم همواره در صدد راهی برای به تصویر کشیدن عقاید و اتفاقات رخ داده در زمان خود بوده است از حکاکی بر روی سنگ و چوب گرفته تا استفاده از پوست حیوانات و پاپیروس در مصر باستان که ایده اصلی اختراع کاغذ را به وجود آورد . چینی ها کاغذ سازی را ابداع کردند و به مرور زمان نحوه ساخت و تولید کاغذ از شکل سنتی و دستی خارج شد و با اختراع ماشین ها و دستگاه های مخصوص تولید کاغذ , هم در برش کاغذها و هم در ابعاد و سایز کاغذهای تولیدی تحولات بزرگی به وجود آمد .

در گذشته برش رول های کاغذی که به کارخانه وارد میشد با استفاده از دستگاهی به نام گیوتین انجام میشد , که هر چند تکتولوژی جدید و به روزی محسوب میشد اما دقت لازم را در برش کاغذهای تولید شده نظیر کاغذ آ4 را نداشت . با پیشرفته تر شدن تولید ماشین های اداری اعم از پرینتر و دستگاه کپی و ... نیاز به برش دقیق تر کاغذها نیز فزونی پیدا کرد . به این ترتیب برش گیوتین کم کم جای خود را به برش لیزری کاغذ داد , چرا که برش لیزری کاغذ دقیق تر و مطابق با استانداردهای مورد استفاده در ماشین های اداری عمل میکند .

قیمت کاغذ a4

مشخصات کاغذ a4

در کارخانه کاغذها در اندازه ها و ابعاد مختلف و برای مصارف مشخصی برش داده میشوند . همان طور که در بالا هم اشاره کردیم , تکنولوژی ساخت ماشین های اداری به گونه ایی شده است که علاوه بر ابعاد و سایز استاندارد کاغذ , وزن کاغذ تولید شده نیز باید استاندارد سازی شود . بیشترین کاغذ مورد استفاده در ماشین های اداری نظیر پرینتر و دستگاه کپی , کاغذ هایی در سایز a4 , a3 و a5 میباشد که علاوه بر رعایت شدن سایز و ابعاد کاغذ a4 وزن و به اصطلاح گراماژ کاغذ a4 نیز باید رعایت شود . استفاده از کاغذ مناسب در دستگاه مورد استفاده شما , علاوه بر این که کیفیت مناسب تر و بالاتری را به شما میدهد , میتواند در بالا بردن عمر مفید دستگاه شما نیز موثر واقع شود و بسیاری از نارضایتی های موجود در بین استفاده کنندگان از ماشین های اداری نظیر گیر کردن کاغذ در دستگاه پرینتر و یا پخش شدن جوهر حین چاپ بر روی کاغذ را , از بین ببرد .

انواع کاغذ a4

کاغذهای a4 موجود در بازار یا تولید داخل هستند و تحت لیسانس و یا اینکه از کشورهای خارجی نظیر مالزی و چین وارد کشور میشوند . جدای از این که کاغذ a4 مورد استفاده تولید داخل کشور است یا خارج , بحث کیفیت کاغذ a4 نیز مطرح است . کاغذ a4 کپی مکس , کاغذ a4 سل پرینتکاغذ a4 دبل آ و کاغذ a4 پیپروان نمونه ایی از کاغذ های a4 موجود در بازار کاغذ تحریر هستند که از کیفیت مطلوبی برخوردارند و جزء کاغذ های a4 پرفروش بازار محسوب میشوند . به تناسب افزایش کیفیت و مرغوبیت کاغذ a4 , قیمت آن ها نیز افزایش میابد . شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت خانه پرینتر اقدام به خرید اینترنتی کاغذ a4 کنید . تهیه , توزیع و فروش عمده کاغذ a4 از دیگر خدماتی است که مجموعه خانه پرینتر به مشتریان خود ارائه میدهد .

خرید کاغذ a4

قیمت کاغذ a4

بسته به نوع برند کاغذ a4 و هم چنین کیفیت و نحوه برش آن در کارخانه , قیمت کاغذ های a4 متغیر میباشد . همواره در خرید کاغذ a4 دقت داشته باشید که نحوه بسته بندی و برند کاغذ عامل اصلی تعیین کننده قیمت آن است . بر اساس همین نوع برند و بسته بندی کاغذها , قیمت کاغذ a4 کپی مکس متفاوت تر با قیمت کاغذ a4 دبل آ میباشد . کاغذ a4 دبل a وارداتی قیمتی به مراتب بیشتر از کاغذ دبل آ تحت لیسانس دارد , همین شیوه قیمت گذاری در مورد کاغذ کپی مکس نیز انجام میگیرد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۶
خانه پرینتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی