کاغذ a4

قیمت کاغذ a4

کاغذ a4

قیمت کاغذ a4

پخش و فروش عمده کاغذ a4 به بهترین قیمت ارسال برای شهرستان ها

راهنمای خرید کاغذ a4- a4-paper-purchase-guide

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳ ب.ظ

انتخاب و خرید کاغذ a4 مناسب برای مصارف اداری و شرکتی و حتی خانگی مساله مهمی است , چرا که خرید کاغذ a4 بی کیفیت و نامرغوب و استفاده از آن در مدت نه چندان طولانی , میتواند به دستگاه های مورد استفاده شما مانند پرینتر , دستگاه فکس و یا دستگاه کپی آسیب جدی وارد کند که صرف نظر از هزینه های بالای تعمیر این دستگاه ها , پایین آمدن کیفیت چاپ و مشکلات بعدی آن باعث میشود که در هنگام خرید کاغذ a4 دقت لازم را داشته باشیم .

قیمت کاغذ a4

بسته بندی کاغذ a4

کاغذ های a4 موجود در بازار در بسته های 500 عددی , روانه بازار میشوند که البته برای مصارف اداری و شرکتی که حجم بالایی از مصرف کاغذ را دارند این بسته ها در کارتن بسته بندی میشوند که هر کارتن حاوی 5 بسته یا 2500 عدد  کاغذ a4 میشود .

قیمت انواع کاغذ a4

وزن کاغذ a4

گراماژ کاغذ a4 یا همان گرم در هر متر مربع ( Grams Per Square meter ) به مقدار وزن یک متر مربع از کاغذ a4 گفته میشود که دو مقدار 80 گراماژ و 70 گراماژ دارد . امروزه در ماشین های اداری از گراماژ 80 گرم استفاده میشود چرا که وزن مناسب تری برای آن هاست و خسارت کم تری را به دستگاه ها وارد میکند . هم چنین دوام و ماندگاری چاپ در کاغذ های a4 با گراماژ 80 گرم بیشتر است .

ابعاد کاغذ a4

رنگ و شفافیت کاغذ a4

میزان سفیدی رنگ و شفافیت کاغذ a4 یکی دیگر از معیارهای انتخاب و خرید کاغذ a4 است که باید به آن توجه شود . هر چه میزان سفیدی رنگ کاغذ a4 بیشتر باشد کیفیت آن نیز بالاتر میرود . اما میزان شفافیت کاغذ a4 به مقدار نوری گفته میشود که کاغذ از خود عبور میدهد , بنا براین اگر قصد دارید که از پشت و روی کاغذ برای چاپ استفاده کنید یا به عبارتی نیاز به پرینت دو طرفه دارید باید میزان شفافیت کاغذ را در نظر بگیرید . شفافیت بین 80 تا 90 برای چاپ اسناد متنی مناسب میباشد .

انواع برند کاغذ a4

برند های مختلفی از کاغذ a4 در بازار موجود میباشد که هر کدام از آن ها با توجه به معیارهایی قیمت گذاری و به فروش میرسند , معیارهایی از قبیل نوع برش کاغذ a4 , کیفیت جنس آن , پوشش کاغذ , وارداتی بودن , بسته بندی کاغذ و ... . از برندهای موجود در بازار کاغذ a4 میتوان به کاغذ a4 کپی مکس , کاغذ a4 سل پرینت , کاغذ a4 جی کی , کاغذ a4 دبل آ , کاغذ a4 پیپروان و ... اشاره کرد .

خرید انواع کاغذ a4

خانه پرینتر مرکز پخش کاغذ a4 به صورت عمده و جزئی آماده فروش انواع کاغذ a4 , از برندهای معروف و مطرح کاغذ a4 , با بهترین کیفیت و جنس  و مناسب ترین قیمت در سراسر ایران است . برای خرید کاغذ a4 میتوانید به صفحه کاغذ a4 در سایت خانه پرینتر رجوع کنید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی